Soms gaan de dingen mis. Geen zorgen! Dankzij het garantieplan van Indesit kunt u zorgeloos van uw apparaat genieten.
Op alle Indesit apparaten geldt een fabrieksgarantie van 24 maanden (zie garantievoorwaarden). Alle technische defecten die zich (bij normaal gebruik) tijdens de garantieperiode voordoen, zullen zonder berekening van kosten worden hersteld.
Om een doeltreffende service te verzekeren, raden wij u aan uw apparaat te registreren voor de 24 maanden fabrieksgarantie. Dankzij de productregistratie kunnen wij u sneller en gerichter helpen bij eventuele vragen.
Klik hier voor de garantievoorwaarden.
Bel nu gratis 0800 29460* om te registreren of registreer online.
*In samenwerking met onze partner Domestic & General Insurance Europe AG
Registreer uw apparaat binnen 60 dagen na aankoop en u geniet van extra garantie op de motor (wasmachines / droogkasten) of de compressor (koelkasten / diepvriezers).
In geval van defect van de motor / compressor, ook na afloop van de basisgarantie, vervangen wij hetzelfde onderdeel gratis voor u en betaalt u slechts de werkuren en de verplaatsing van de technieker.
Om van de extra garantie op de motor / compressor gebruik te kunnen maken, dienen de herstellingen te worden uitgevoerd door techniekers erkend door Indesit.
Dit aanbod is onderworpen aan voorwaarden en alleen geldig in België. Raadpleeg, voordat u ons belt, de documenten die bij het apparaat zijn geleverd.
Klik hier voor de garantievoorwaarden.
*In samenwerking met onze partner Domestic & General Insurance Europe AG
Geniet zonder zorgen met het 'Total Assistance' Care Plan* dat bovendien kosten dekt die niet in de fabrieksgarantie gedekt zijn. U kunt dit plan op elk moment binnen de 2 jaar fabrieksgarantie afsluiten. Het plan voorziet in:
*Aangeboden door Domestic & General Insurance Europe AG
Waar wacht u nog op?